Väldigt lite insperation just nu att skriva någonting alls...

Men.... Skåneresa bokad v.16, det blir riktigt roligt =)

Annars jobbade Prinsen på bra idag, dock tyckte han att jag var pest och pina ett tag ;p Men det får han nog tyvärr leva med.

Mitt huvud gör ont och jag är allmänt trött, hur kan det bli så? Dessutom vill jag att sommaren ska komma flygande, det är så jobbigt att springa omkring och frysa hela tiden.

Om vi nu ska se till någonting positivt så har jag varit duktig och städat mitt rum idag, det behövdes kan man lugnt säga!

Ne man kanske ska gå och lägga sig, det blir inget bättre av att sitta här och dega.

Jag behöver en kram!

Kommentarer
Postat av: Saga

Du har fin blogg!

Jag har också gjort en blogg, kolla in den!

2009-03-26 @ 00:15:22
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0