Hade morgon stallet imorse, promenerade glatt ut med hästarna och rätt var det är förvinner marken under mig och jag landar platt på backen, Jäklar vad ont det gjorde! Som tur är var hästen snäll och stannade tills jag hade lyckats krångla mig upp igen.
Tyckte inte att jag hade gjort illa mig så mycket men nu när jag kommer hem upptäcker jag att ena knät är ungefär dubbelt så stort som det andra! OPS! Bra jobbat!

Annars har det inte hänt så mycket idag, klubbtävling på ridskolan så jag hamnade där en stund i väntan på att få luncha.
Nu ska jag hoppla in i duschen för eftermiddagen ska spenderas med mina jobbar kompisar på macken, vet inte alls vad vi ska göra.. Hoppas att det blir roligt!

Igår red jag mest hela dagen, Lucky, Vialli och min egna =) Sedan slog det mig hur underbara hästar vi har på ridskolan, helt underbara, vi hade ju "särskolan" på besök igen och hästarna är verkligen helt otroliga!

Kvällen sedan spenderades hos Fia med god mat, GH och film!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ramlade med hästen med idag, eller, hästen ramlade med mig när vi red! Fast det gick bra, fick henne inte över mig eller något & hon skadade sig inte heller, så det var bara & hoppa upp igen & fortsätta! :)

2009-03-21 @ 13:32:45
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0