Idag har varit en tung dag på fler än ett sätt :/
Djupare än så är det nog bäst att inte gå in på det här! Men jag har slagits idag över vilka otroligt bra människor som finns runt omkring mig.
Sånna här gånger då man är väldigt nere ser man verkligen vilka som verkligen finns där när det behövs!
Ni som bör ta åt er gör det! Jag är väldigt tacksam att ni finns! Namn bör nog inte heller nämnas här då det kan bli fel!

Radon var iallafall ganska fin idag! red honom för Ingrid, jobbade lite skolor i trav (som faktiskt var riktigt bra) och sen också lite piruettarbete! Mot Msva ;)

Nu har jag jobbat sen 16.00 så jag börjar bli ganska trött i både fötter och huvud, men nu är det bara en minut kvar tills det är stäng dags!

Tack för att ni finns!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0