Orkade inte uppdatera igår när jag kom hem, klockan var alldeles för sent för det =)

Gårdagen började med en vinst för Ingrid och Amo i La:6 med 70%
Fia gjorde en bra uppvisning som igen slutade på 62%

Sen var det dags för Radon och mig. Det var om möjligt ännu varmare igår, vågar inte riktigt gissa vad termometern sa mitt på dan eftersom då vi började rulla hemåt (vid sex) var det 28 grader! Han kändes helt okej på framridningen lite stelare och styvare. VIlket inte är så konstigt med tanke på hur bra han presterade i lördags, att han stått inne osv.
Red ett program utan större missar men heller inget Woaw. Vi var lite trötta och matta helt enkelt. Inte lika mycket stuns som lördagens program.
strax över 61% blev resultatet och med det hamnade vi precis utanför placering.

Allt som allt är jag super nöjd med helgen :D
Nu ska jag cykla upp till stallet och packa ur grejorna som vi bara dumpade igår ;)

Kommentarer
Postat av: Ou

Kommer ni till Umeå sista helgen i juni?

2009-06-01 @ 15:25:39
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0