Värmen som vi fick utstå i helgen har ju försvunnit och nu är det igen lite halvgrinigt och blåsigt även om solen faktiskt är framme.
Men det borde vara sommar nu ;) Juni är här, skolavslutning och studenten om en vecka, jag är bär till frukost (vilket jag senare gör mer eller mindre hela sommaren) Och Radon har fått en kompis i hagen inför sommarbetet! Så nu går Upan och Radon tillsammans i Radons hage och väntar på gräset ;)

I Måndags blev det en promenad med R ner och kollade på betet, sedan var det brännbollsturnering på kvällen som jag inte deltog i, men hejjade på rätt bra.
Igår red Fia och jag ut en sväng på morgonen runt torget. Sedan var det full fart i stallet till klockan fyra då jag slängde på mig jobbkläderna för att jobba till kl 19.00

Idag är det monumenttävling, så jag ska swischa ut nu och mocka och så. Blir dressyr ikväll och dessutom ska jag hinna hämta min balklänning som ska vara klar idag! =)


Bjuder på två bilder på pojkarna (så här såg det ut då vi släppte ihop dom ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0