Sorry för dåligt uppdaterande, men jag har varit super sjuk sedan studenten! :(
Började med vanligt halsont och snuva, som bara blev värre och värre och inte gick över. Kunde varken äta eller dricka där ett tag! Men nu med penicillin börjar det bli bättre igen!

Så med andra ord har det inte hänt så mkt i veckan, Prinsen fick som ni kanske förstår ta det otroligt lugnt. De går föresten ute dygnet runt han och Upan nu och på måndag ska de få flytta upp till sin sommarhage!

I Torsdags tog mamma, Annica och jag tåget ner mot huvudstaden för att fira midsommar här, eftersom jag inte är/var så jätte pigg så spenderades torsdagskvällen på rummet.
Gårdagen och då självaste midsommarafton började med en super god hotellfrukost för att så småningom möta Sara nere på stan för fika.
Promenad bort till Skansen där vi åt glass, tittade på midsommarstång och massa människor. Men gav upp ganska fort då stockholmsborna inte ens kunde sjunga prästens lillakråka rätt ;) Hur svårt kan det vara liksom?!
Så när vi ändå befann oss på Skansen tog vi tillfället i akt och tittade på alla djuren också! Mååånga söta ungar!!
Middag på en restaurant vid solliden och sedan begav vi oss hemåt och jag vilade en stund. Som sagt inte riktigt kry! Även om det är så mycket bättre.
Nere i receptionen var det sen glass och jordgubbar, inte helt fel midsommarfirande :D

Idag blir det full fart igen, väntar nu på att mamma ska komma tillbaka från sin promenad, så blir det frukost. Om regnet håller sig borta kommer dagen också att bjuda på Grönan och sommarkrysset!

Se Ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det är många Stockholmare som går på Skansen på midsommar, bara turister och toka. har då aldrig varit där nångång och inte nån annan jag känner heller.

2009-06-28 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0