Ja då har årets övernattningsläger startat. Alltid lika roligt, och vi är alltid lika trötta då lägret är över ;)
I år jobbar jag ju dessutom hela lägret, vilket är jätte roligt!
Därför blir uppdateringen lite si och så den här veckan, imorgon är det ju tillexempel jag som sover med barnen vilket betyder att jag inte kommer vara hemma på över ett dygn!

Vi släppte Upan och Radon i deras nybyggda sommarhage imorse också, fullt med gräs :) Så Radon kommer vara jätte tjock ungefär imorgon. Han fick jogga rund och låg i ridhuset idag, efter gårdagens skritt tur. Efter ett tag kommer Ingrid och säger, rid ihop honom lite också gör du en serie på långsidan. Och vi sätter den på första försöket :D Var knappt ens svårt, vilket bådar gott inför Umeå i helgen, då vi ska ge oss på Msb:5 igen och dessutom en Msvb:4 på söndan. Ska dessutom bli jätte roligt att träffa Outi igen :)


Prinsen i b:5an i Östersund


Ärevaret Msvb:5 Östersund (Han var bara lite laddad ;P)


Kommentarer
Postat av: Ou

Jag blir så GLAAAD när jag ser fina bilder på bästa mia och bästa radden ;)

2009-06-23 @ 09:02:38
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0