Äntligen hemma en stund från lägret. Var min tur att övernatta med barnen igår så efter att ha jobbat + sovit och ridit sin egna häst ( spenderat nästan 32 timmar i stallet) är man lagom mör!
Men barnen var så snälla så, vi gick tipspromenad och lekte lekar, hade ingen aning om att det skulle vara så svårt för dom att t ex. gissa hur gammal Ingrid är.

Annars flyter det på bra, det är väldigt roligt att ha lektioner, idag har hoppning och uteritt stått på schemat i ett helt underbart väder! Kan det bli bättre?

Radon fick sig ett dressyrpass idag efter gårdagens lugnare aktiviteter, började inomhus och red lite skolor och galoppjobb, kändes helt okej =) Sen gick jag ut och skulle rida igenom b:5 programmet då gick det väl mindre bra. Ökningarna var inge vidare, skolorna helt okej, första galoppdelen var bra och sen kom vi till serien. Var inte alls lika enkelt idag som i förrgår minsan och vi fick försöka bra många gånger innan jag kom på vad jag gjorde för fel. och så fort jag rättade tilldet så funkade de ju fin fint! Att det ska vara så svårt att rida ;)

Imorgon är det programträning för ridlägereleverna och hoppning på eftermiddagen sen ska vi också hinna med två teoripass innan dan är slut, om knoppning och flätning och om att visa häst vid hand tror jag det var. Radon ska få gå ett pass dressyr och jag ska förhoppningsvis hinna packa och putsa lite också =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå =) Ska du inte passa på att rida för Sussi? Kan ju rida programträning! =)

2009-06-25 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0