Helgen kan sammanfattas med tre ord = Utgång, morgonjourer och uteritter!

Det är tufft att vara student och det har inte blivit många timmar sömn i helgen, men vi har haft riktigt roligt.
I Fredags var vi otroligt effektiva, jag var ut till stallet på morgonen och fixade åt hästarna ( har ju både haft Kotten och Amo i helgen, då ingrid varit borta), tittade på skolridningen innan jag skjutsade tre av dom tjejerna tillbaka ner till skolan, handlade, åt lunch och mötte upp Fia och Johanna här hemma för Sjöslaget, stod där och frös jätte länge. Våran båt sög ;) Hem och drack varm choklad och bytte om, red Amo på banan! :D Han är så rolig att rida den hästen. Red ut på Radon barbacka, uppför specksta i mer eller mindre full fart, runt på stigarna däruppe och ner i vattnet som var betydligt djupare än jag trodde. Räckte en bra bit över mina fötter, hem, duschade, var ut och åt middag med mamma och systeryster och sedan vidare till Fia som blev vidare till krogen! En Super kväll helt enkelt!!!

Lördan bjöd på en långskritt tur runt milspåret. städning och fönsterputsning och sen utgång igen! Inte riktigt samma klass som fredan men helt okej!

Upp ap tidigt imorse då jag hade både privatstallet och ridskolestallet. Red Radon, ut igen (blir av någon konstig anledning så då Ingrid är borta :O) den här gången ner och runt sälsten :D Jätte mysigt!

Nu är det sovdags för en sliten krigare om jag ska orka med veckan! Startar klockan 10.00 imorgon. Morgon dagen bjuder bland annat på studentlunch, danstävling, dressyrpass, lektion med mina nybörjare osv! Fullt upp med andra ord!


Fia & Mia på mösspåtagningen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar sig damen något speciellt i studentpresent, en viss person är faktiskt ledig på din stora dag =D

2009-06-08 @ 09:52:56
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul =) Och gott med tårta, men vad önskar du dig då?

Kraaam

2009-06-08 @ 19:06:54
Postat av: Stina

Men eller hur, så jäävla fin!

2009-06-09 @ 16:41:23
URL: http://stina.fotoexpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0