Fy fan vad jag är bra :D

Gårdagen var väldigt bra,
började med champangefrukost i stadsparken, därefter var det cermoni i kyrkan med stipendium utdelning. Och hör och häpna jag fick stipendium :D :D
Betygsutdelning var det också och mina betyg var väldigt fina 20 MVG av 22 betyg. De två övriga var VGn så det får man ju som vara helt nöjd med ;)

Åt lunch på skolan och gick sedan ut på trappan. Blev uppvaktad av släkt och vänner för att sedan åka runt i det inte allför fina vädret på flaken. Som tur var fick jag låna en jacka av våran chafför ;D
Hem och åt tårta och öppnade presenter. FIck otroligt fina presenter av alla! TACK!!!!
Vid halv sex åkte jag med mina närmaste och åt på Höga kusten hotell
Sen var det fest hos Fia och krogen, hos Fia var det riktigt roligt och trevligt, däremot hade jag kunnat hoppa krogen, var hur trångt som helst, jätte varmt och jag hade dessutom otroligt ont i halsen :(

Så idag är jag jätte jätte förkyld, men det är sånt man får ta!
Idag har jag varit uppe på Geresta skolans avslutning och kollat, var dessutom och kramade mina gamla lärare (från lågstadiet) och fikade hos kusinerna. Dessutom har Radon joggat lite på utebana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0