Ja då var första badet för iår avklarat! Åkte ut till stugan efter att jag slutat jobbet samt ridit och tog mig ett dopp. Helt underbart härligt, spegelblankt vatten, kvälls sol och 21 grader i vattnet. Kan det bli bättre? Så jag simmade en bra bit innan jag klev upp igen

Annars har det inte hänt så mycket roligt idag, varit med ridläger barnen och jag har insett att det är precis det där jag vill hålla på med. Att ha lektioner är bland det roligaste som finns.

Red dressyr på Radon idag också på utebanan i den otroliga värmen. Gick väl helt okej, fick till en riktigt bra travökning på slutet och skolorna var bra. Fast just nu känns de som om jag skulle behöva byta klass på lördag och rida Lb istället ;) Men vi får ta det som de kommer och se det som en alldeles jätte bra erfarenhet =)

Ne hopp i säng med ett fläng, en lååång dag väntar imorgon med dressyrtävling och uteritt för lägerbarnen, jobb mellan 08.30-16.30 för mig, sen ridning, putsning, packning och badning inför helgens tävlingar!


Kommentarer
Postat av: Fia

hahah, även att du säger att det inte hänt så mkt roligt men att ha lektion är bland d roligaste som finns ;)

2009-06-25 @ 23:59:09
Postat av: fiiiaaaw

jag misstänkte att det var så, men det lät så skojjsigt ^^

2009-06-26 @ 10:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0