Ska börja inlägget med att säga att vi har haft underbara dagar nere i Stockholm, där vi inte har gjort mer än nödvändigt och riktigt haft semester =) Super skönt!

Började dagen med att hämta min bil som varit på verkstan, tyvärr kunde dom inte fixa felet så den ska lämnas in igen.
Sedan var det dags för ridning. Och för att ha haft semester i närmare två veckor var han riktigt rund, mjuk och fin. Jobbade en massa lösgörande. Jätte roligt att rida igen!! ;)

Hem och bytte om och swischade ner på jobbet. Där startade katastrofen, efter ett minimini kort strömavbrott slutade båda kassorna och bensinpumparna att fungera... Ni kan ju tänka er vad otroligt roligt det är att jobba då, när det dessutom kommer inte många kunder i butiken. Panik! Startade om allting tre gånger utan att det ville funka, så vi jobbade närmare en timme utan fungerande pumpar och kassor. Kan säga att jag var lätt hysteriskt och otroligt trött i huvet när de tillslut samarbetade och hostade igång sig *Puh*

Från det att jag slutade och fram till nu har Fia och jag varit ute och byggt en ny sommarhage till pojkarna.
Men nu ska jag stupa i säng så jag orkar med resten av helgen. Som tur är, är jag ledig imorgon och jobbar inte igen förren på lördag så vi kan ju hoppas på sol så att det går att bada :D


Nyfikna pojkar spanar in hagbygge och sina nya vänner från ängen bredvid =)

Upan (även kallad Ior), gick inte långt utan satte ner näsan i gräset direkt!

Radon däremot var tvungen att spatsera iväg i den stora hagen för att se var de hade hamnat ;)


Kommentarer
Postat av: Oliven

Jobbit när sånt där inte funkar ju! Man kan liksom inte kontrollera det :P

2009-07-16 @ 23:51:50
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0