Ja gårdagen började med stallet på morgonen, eftersom vi var två och det bara var två hästar inne+ ridskolehästarna att titta till så gick det väldigt snabbt och smärtfritt. Åkte ner till Timrå där Amo och Radon hade sovit och kollade till dom och la oss sedan i gräset och mer eller mindre sov.

Tjugo över tre var det min tur, som tur var fick det att rida fram inne till min klass då det idag var ännu värre på framridningen och banan, närmare asfalt. Radon kändes riktigt bra riktigt snabbt och jag skrittade bara sista tio minuterna. In på banan och red Msvb:4 utan några större missar och en mycket bättre känsla! =) Blev ungefär samma poäng som dagen innan 60,362% och av en av domarna fick jag en 8 på korektheten. Det kan man leva länge på  ;)
Är väldigt glad och imponerad att min häst lyckades gå två så jämna klasser på det otroligt värdelösa underlaget. Jag tror det var möjligt eftersom det gick att rida fram inne.
Slutade även idag två utanför placering och 6:a i mitt första DM som senior. Helt okej resultat tycker jag iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0