Har nog aldrig varit så missnöjd med en ritt på 60%, är inte alls missnöjd över poängen utan tycker att jag fick väldigt bra poäng. Det jag däremot är missnöjd över är känslan. Vi hade inget flyt och en otroligt massa missar som vi inte brukar göra.

Red alltså FEIs Inledande program för juniorer, tror att någon hade matat min häst med någon turbo mat, han tyckte det skulle vara ökningar mer eller mindre överallt, att dessutom ett papper höll på att attackera så han var tvungen att kasta sig och byta galopp gjorde ju inte saken bätte ;) Oj vad roligt det är med dressyr och levande varelser!

Men nu laddar vi om för morgondagen och ett nytt program, då är det msvb:4 som gäller =)

En väldigt positiv sak är däremot att trots att det var STEN hårt på framridningen så hackade och knackade han inte som han brukar göra!! Och sista bytet var riktigt fint, vi fick dessutom våran första sjua på ett enkelt byte (även om jag tycker det var väldigt snällt, så är det bara att tacka och ta emot)
Så allt var inte skit ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

På det i morgon Låssas att jag är där och ha kul

kram mamma

2009-07-25 @ 22:40:12
Postat av: Anna

Ni är duktiga kämpa vidare!! Kram

2009-07-26 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0