Dagen har bestått av jobb, stall med ridning och film.

Jobbade 9-14 idag, ett ganska lugnt pass. Inte överdrivet mycket att göra, eftersom jag hade hunnit gjort det mesta igår under den lugnare delen.
Hem och lagade lunch och ut till stallet. Radon fick sig ett pass på ridbanan idag, ett inte allför roligt pass, men sånna måste man väl ha ibland också. Vi kommer igen imorgon med en förhoppningsvis bättre känsla, även om han stundtals var ganska fin idag också!

Stannade på jobbet på vägen hem och lånade med mig en film och snodde en hamburgare.
Så nu har jag precis sett Bed Time stories en super mysig film.
Nu är det sovdags för mig eftersom det blir stall tidigt imorgon bitti. Sen tror jag om inte dagen skulle råka bjuda på någonting annat att jag måste börja beta av min att göra lista....

Btw ibland inser man hur handikappad man är utan mobiltelefon, förutom att ingen kan få tag på mig så insåg jag nu att jag inte har någon väckarklocka :o Tror jag får ringa min kära mor och be henne ställa upp som sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0