Har regnat så otroligt mycket både idag, inatt och igår. Men hör och häpna, nu ser man faktiskt den blåa himlen :D Underbart!!

Dagen har spenderats med häst, häst och åter häst. Började med att Ingrid red Kotten och jag satt som ständig följeslagare i tronen. Han var riktigt fin idag btw :D
Sedan brummade vi så fort bilen bar oss bort till Nässon för att hämta Cloé och Conny och skjutsa hem dom till Brunne. Racer volvon for sedan (dock lite försenad) in till stan och medan jag blev avsläppt för att inhandla något ätbart bytte I bil och hämtade mer sällskap innan jag blev upphämtad igen. Åt sen lunch i bilen på väg upp till Sollefteå där vi tittade på en ponny åt en elev. Hem igen, handlade mat på Ica, lagade mat eller ja... nu ska jag vara ärlig och säga att jag gjorde nog inte sån stor nytta där ;)
Sedan blev det glass och jordgubbar, annons och film tittande :D
En riktigt bra dag med andra ord. Om vi bortser från ösregnet.

Morgondagen är en så länge ganska tom, blev av med bilen och mina planer, så nu verkar det som om det blir morgonpromenad, tvättvikande, titta till Prinsen, fika på stan och packande eftersom vi åker ner mot sthlm på söndag morgon =)


Hittade en mysig bild från balen på Fia, Sandra, mig och Elin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0