Men jag har hunnit med en hel del på min att göra lista idag. Känner mig riktigt duktigt!!

  • Gå till optikern
  • Skaffa mobiltbredband (har iaf pratat med Kenneth och han sa att de skulle gå och ordna)
  • städa ur skåpen på ridskolan, (både uppe och nere)
  • Ringa runt på kölistan
  • Ringa blåsippan
  • Köpa regnkläder
  • Köpa nya ridbyxor (och säkert någonting annat som jag kommer på saknas)
  • Packa åt både mig och hästen (har börjat skriva ngn form av packlista)
  • Spendera så mycket tid jag bara kan med de vänner jag lämnar hemma
  • Köpa gummistövlar
  • Åka på dollarstore
  • Tvätta alla hästgrejor
  • Ringa shell
  • Kolla transport ner
  • Ringa och lämna in bilen


  • Däremot så kommer det till saker hela tiden på min fina lista, kommer att fyllas på allt eftersom

    Radon var iallafall riktigt fin idag :D Mycket roligare att rida då ;p Annars har jag som sagt spenderat dagen med Fia och fått massa saker gjorda. Dessutom var vi ut ikväll och fikade på Nickebo och jag konstaterade att jag inte har varit där på jätte jätte länge. Hade inte sett den nya vägen dit ens :O


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0