Regnar gör det hela tiden, jag vet att jag hela tiden har sagt att det beror på att jag är ledig, men ska jag verkligen behöva jobba för att vi ska få en hel dag med uppehåll.

Idag har varit en allmänt seg dag, har varit så otroligt trött senaste tiden, kan verkligen inte förstå varför, kan man skylla vädret för det också?

Dagen har iallafall tillbringats i stallet, med en paus för lite lunch. Är det någon som är förvånad? Ja kanske över lunchen då ;)

Nu ikväll gjorde vi ett försök till att besöka Härnösands stadsfest, men regnet och bristen på folk gjorde att vi gav upp väldigt tidigt. Otroligt tråkigt när det faktiskt en gång händer någonting i den här staden. Fast det kanske var bra för mig som ska upp relativt tidigt imorgon bitti för flätning och fixning inför tävlingen i Timrå. Som sagt inte jag som ska rida imorgon utan följer bara med som förste bäste hästskötare ;D

Bara en månad kvar tills vi flyttar nu också. Känns både jätte kul och jätte hemskt, men det är väl så det ska kännas?!
Kommer sakna min älskade vän (som inte ska följa med) så otroligt mega mycket, tror inte att jag har förstått hur jobbigt det kommer att bli en. Får se till att umgås så mycket jag bara kan med henne nu innan jag åker.!

Sova kan vara en bra idé om man är trött? Eller har jag sovit för mycket? går det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0