Tror jag att det är idag, man blir lätt dagvill när man inte har någonting att hänga upp dagarna på.
Jag har hitills haft en helt underbar veckan (trots att hästen vilar)
Har spenderat majoriteten av min vakna tid tillsammans med en av de människorna som betyder absolut mest för mig och som jag kommer sakna så otroligt mycket när jag flyttar!
Vi har både hunnit med att träna, besökt Birsta, ätit lunch ute (alla dagarna, en sån lyx) och självklart tillbringat några timmar/dag i stallet =)

Nu ska jag svida om för att sedan bege mig till henne för middag och film =) vi gjorde en deal, jag stod för filmen och hon för maten. As bra ;)

Annars planeras en resa till stockholm, jobb, träning och tävling och bara vara innan flyttlasset går. 1 månad och två veckor kvar nu =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Blev ingen fortsatt träning, han är liite halt på v. framknä=/

Vad roligt att ni ska till Emelie Brolin, hur länge ska ni vara där och ska ni få rida hennes hästar något?=)

2009-07-09 @ 19:33:34
URL: http://elonkilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0