Och dagen efter tävling.. Vilket betyder att hästen vilar och tar det lugnt.

Men jag har haft fullt upp ändå.
Var först upp med Conny och Cloé till Nässom imorse, glass och lunch på stan och sen red jag den nya ridskoleponnyn Celine. En riktigt trevlig liten ponny! :D Så henne ska jag rida nu framöver nån/några veckor.
Hem och lagade lite mat, mamma är hemma nu två dagar så igår kväll åt vi middag och såg på en jätte jätte mysigt film. Hur trevligt som helst! Men idag är hon ute och äter med en av sina kompisar så jag fick äta middag själv =)
Sen tillbaka ut till ridskolan och hade lite ponnyridning, Jag vet nån som kommer tjata ihjäl mamma och pappa för att få börja rida nu ;)

Har haft så otroligt ont i huvudet några dagar nu, tror att det kan ha med vädret att göra. Så nu tänkte jag bara dö i soffan under en filt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0