Ja då var jobbet för ikväll avklarat, och jag måste igen säga att jag nog har världens bästa extra jobb (om man inte räknar med timmarna jag ibland för göra på ridskolan)
Var relativt lugnt idag, eller ja.. Allt är lugnt om man jämför med i torsdags. Men det kom lagom mycket folk förutom nån timme i mitten och alldeles på slutet då det var dött respektive hur många som helst ;) Men sånt får man ta.

Radon fick btw gå ut i skogen idag barbacka. Red uppför specksta och genom vattnet som gick upp över magen på Prinsen. Var tvungna att springa lite för att bli av med alla flugfän, men det blev mest skritt. Tyvärr så dog två av mina benskydd under ridturen. R.I.P men förhoppningsvis kan jag byta till mig ett par från Fia ;)

Nu blir det sängen. Är ju jag som öppnar macken imorgon så det är bäst att vara där i tid ;)


Radon påväg ner i vattnet


Kommentarer
Postat av: Lizette Padellaro

Hejsan, va kul att du "tittade in" hos oss!! Läste i tidigare inlägg att du ska flytta,vart ska du flytta då? Vi ses kanske i Timrå!!?? Lycka till i allafall, med allt! :)

2009-07-19 @ 13:37:29
URL: http://www.cgswhataman.dinstudio.se
Postat av: Lizette

Men gu va kul!!! Jag är en daglig besökare av Emelies blogg. Hon verkar vara väldigt duktig och seriös i det hon gör. Ja, men då synns vi i Timrå. Lycka till!!!

2009-07-19 @ 15:40:19
Postat av: Anna

Vattnet såg ju ganska äckligt ut!!! =D

2009-07-19 @ 20:05:45
URL: http://myentirelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0