Torsdagar på mitt jobb innehåller i vanliga fall en sak jag verkligen hatar.
Att packa upp och fylla på all tobak som kommit, det verkligen stinker och det får mig igen att fundera på hur folk kan börja röka eller snusa??

Idag hade jag sån tur att Daniel hade haft det ganska lugnt på förmiddagen och hunnit klart med all snus och så gott som alla cigaretter! Yippie!!

Annars har dagen innehållit en skrittur på Radon i ridhuset, bara för att samtidigt kunna titta när Ingrid red. Sedan ett kort pass på Celine.

Mår lite bättre idag även om jag fortfarande är ganska låg. Kanske är krambrist? Vem vet ;)

Ne dags att göra lite nytta igen! Bara tre timmar kvar till stängning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0