• Gå till optikern
  • Skaffa mobiltbredband (har iaf pratat med Kenneth och han sa att de skulle gå och ordna)
  • städa ur skåpen på ridskolan, (både uppe och nere)
  • Ringa runt på kölistan
  • Ringa blåsippan
  • Köpa regnkläder
  • Köpa nya ridbyxor (och säkert någonting annat som jag kommer på saknas)
  • Packa åt både mig och hästen (har börjat skriva ngn form av packlista)
  • Spendera så mycket tid jag bara kan med de vänner jag lämnar hemma
  • Köpa gummistövlar
  • Åka på dollarstore
  • Tvätta alla hästgrejor
  • Ringa shell
  • Kolla transport ner
  • Ringa och lämna in bilen

  • Annars har dagen bestått av ett kort besök på blåsippan, ridning av ponnyn, fika med mamma, lunch på stan, fika med Fius, promenad upp till dollar store. Kan ju säga att jag blev super blöt på vägen hem då det bestämde sig för att börja ös regna! Lagom hemma slutade det och blev sol igen.
    Nu ikväll har jag varit ute och gått ca en och en halv timme med världens bästa sällskap! Väldigt välbehövligt och skönt! Flera pratstunder tack ;)

    Nu blir det lite tv innan det är sovdags, imorgon går jag också på schema på macken igen och jobbar fram till söndag. Bara kvällar förutom på söndag så dagarna har jag nästan fria ändå! Imorgon ska också prinsen få göra någon nytta igen efter att ha gått och skrotat i hagen två dagar =)


    Visst är vi söta? ;)


    Kommentarer
    Postat av: Sabina

    Din blogg är underbar! ;)

    2009-07-29 @ 15:46:45
    URL: http://ronda.blogg.se/
    Postat av: emma

    otroligt söta tjejer duu! (:

    2009-08-15 @ 11:36:00
    URL: http://emkupari.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0