Ja nu var det ett tag sen de här med uppdatering... Har hänt lite mycket och jag har i princip knappt varit hemma sen förra inlägget.

Kort uppdate:
Var ju i Umeå, det var varmt, varmt och jätte varmt. Gjorde inga super prestationer lite knack och hack och någonstans i mitten av alla klasserna.
Hem på söndag och 05.00 satt jag, mamma, per och Fia i bilen på väg ner mot stockholm där Fia och jag lämnade av mamma och per för vidare resa mot Brolöten. Är riktigt imponerade av oss att vi hittade på en gång!
Var där nere tre dagar och åkte hem igen på onsdag eftermiddag. Bilen ville inte riktigt samarbeta men vi tog oss hem ändå.
Packning, skrittur och bad stod på schemat på torsdagen och på fredag förmiddag åkte vi ner till Färsta.
Red en msvb:5 och var två utanför placering. Det var väldigt vädligt stumt på banan och Radon kände av det, men jag är nöjd ändå.
Igår red jag Msvb:4 hade en riktigt bra känsla och det betalade sig med över 62% och en femte placering, våran första gröna rosett!
Idag trodde jag att han skulle vara mör i kroppen och evt kunna hacka och knacka lite (red FEIs inledande program för juniorer), men inte då han var lika fin som igår. Dock fick vi lite dåligt betalt (tycker jag) bara 59% dock räckte det till en 3:e placering så det hade inte slösats med poäng åt resterande ryttare heller.

Så två rosetter på tre Msv starter det är nog vårat bästa meeting den här säsongen :D
Nu väntar soffan för mig och minst en veckas vila för Prinsen, sommarlov heter det visst ;)
Sedan ska vi börja ladda om för DM i timrå =) Väntar också på svar om framtiden får se när det kommer :)


Kommentarer
Postat av: Oliven

Vad kul, grattis :)

2009-07-06 @ 15:06:32
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, visst var det stor skillnad på underlaget i ridhuset motför uppe på banan på Färsta? Jag tänkte verkligen på det, och att Nova blev spänd som en fiolsträng bara av att gå över parkeringen gjorde ju inte saken bättre! :P



Vart är det du och Fia ska flytta?

2009-07-06 @ 23:52:42
URL: http://ciccieurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0