Ja nu är lägenheten städad och det luktar gott och är rent ;) Jag måste medge att det verkligen behövdes.

Sen slocknade jag i soffan framför Wall-E, jag tycker inte den var så jätte bra som alla har sagt men... det var lite gullig sådär.

Nu borde jag verkligen sova eftersom jag inte har någon skjuts till stallet behöver jag gå strax innan åtta för att hinna upp till stallet itid, ta in hästar och planera teorin innan barnen ramlar in. Sedan jobbar jag fram till 17 ungefär, och Ingrid sa att hon skulle rida prinsen så att jag förhoppningsvis har en chans att bli helt frisk någongång.

Vi ska dessutom ner till tanten vi lånade maskeradkläderna av och lämna tillbaka dom =)

Jag måste dessutom höra med Ingrid när och hur vi ska åka till Skåne, så att jag kan boka resan ner till Johanna snart också. Hon åkte idag och jag saknar henne redan ;) Men jag måste kolla så att resorna inte krockar innan jag bokar någonting för jag vill ju hinna med båda delarna :D

Vilken rolig vår jag kommer att ha ;D Nu MÅSTE jag bara se till att bli riktigt frisk så att jag orkar, och ett steg i rätt riktining kan ju helt klart vara sängen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow en bild i inlägget ;)



Ja jag tycker verkligen att du ska se till att boka den där resan någon gång!!

2009-01-04 @ 23:51:31
URL: http://johannapajari.blogg.se/
Postat av: terese

tror jag sett Wall-E minst 20 ggr det är nämligen Sebbes absoluta favoritfilm för tillfället =D

2009-01-05 @ 08:51:41
Postat av: Sara

jaa, det skulle vara kul!! :D

2009-01-05 @ 09:42:29
URL: http://ww.freewebs.com/petitechanel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0