Åka till stallet igen, hör ni hur jag låter?

Det beror på, det stormar ute och jag ska rida ut. Vilket jag i vanliga fall inte tycker är speciellt roligt heller, ännu mindre då det stormar. Jag har varit där ute en gång idag och för att jag för en gång skull ser bra ut ;) (har alltså duschat, fixat håret och sminkat mig) och nu ska allt förstöras ;p Dessutom har jag en bra tidning och godis som väntar på mig här hemma som jag bestämt mig för ska inte öppnas förren jag varit duktig och varit i stallet.

Som tur är får jag iaf ta bilen dit och slipper gå :D Vilken lycka!

Har dessutom kommit fram till att det är farligt att gå på stan, kom hem med ; En grå kappa (halva rea priset), ett svart träningslinne och ett grått linne (också det på halva reapriset) Dessutom var jag så busig att jag var på Kicks och köpte nyaa smink, mitt är totalt jätte slut.

Så det blev ganska många pengar tillslut :o Tur att jag fått lön och dessutom redan betalat biljetterna ner till Johanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0