Hemkommen från Fius.
Alltid lika trevligt när vi väl tar oss tid att ses "på riktigt".
Nu är jag snart påväg mot sängen och vidare in i drömmarnas land, fast.. jag kommer ju inte ihåg någonting av vad jag drömmer!

Morgondagen startar tidigt, hade dessutom tänkt vara duktigt att gå ut och gå imorgon bitti innan "jobbet" får se hur det går med den varan. Men jag har ju blivit så lat nu när jag har körkort!

Imorgon ska vi dessutom sätta oss och kolla när och hur vi kan/ska oss till Skåne, vi ska ju åka ner och hälsa på Mattias eller framför allt åka ner och se hur Kotten har det. Men vi måse få det att stämma en vecka då vi båda har väldigt lite inplanerat, lycka till! ;)

Ni får gärna kommentera filmerna också, när ni väl har hittat hit!

Sov så gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0