Allt går väldigt väldigt trögt idag måste jag erkänna. Sömnbristen gör sig påmind.

Sitter och skriver ett fördjupningsarbete om Islam, hur kul låter inte det då??

Ikväll ska jag jobba. 16-22.30 hur sjutton ska jag klara av att hålla mig vaken? Hoppas det kommer lagom mycket folk, inte för lite så jag somnar och inte för mycket eftersom allt går så segt. Jag är inte gjort för att vara vaken halva nätterna så är det bara.

Annars ser det ut som om jag är lektionsfri fram till v. 11 nu. Ledig imorgon eller ledig var väl att ta i, måste gör allt jag inte har hunnit med i veckan och dessutom ska jag jobba imorgon kväll också. Och nästa innevecka vi har i skolan har dom Turåkning på måndan (och det gjorde jag i ettan) så då är jag ledig. Sen om allt går som det ska åker jag och Ingrid ner till Skåne på tisdan, så då skulle "alla" uppgifter mailas till mig.

Bäst jag fortsätter så att jag helst blir klar idag (annars kommer min planering imorgon spricka totalt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0