Idag har varit en otrolig nice dag :D
Började med att jag belev upphämtat klockan nio av taxi nyström..
Blev ridning på förmiddagen. Min häst var otroligt fin igen :D :D :D vet inte hur många gånger jag skrivit det i den här bloggen men just nu stämmer det väldigt bra :) Red på träns idag också! Duktiga jag ;)

Sedan blev det lite pyssel i stallet, tittade på Lucky, mockade och fixade åt både Radon och Upan.

Runt halv två åkte vi hem hit och jag snabb duschade och bytte omför sedan for jag,Ingrid och Fia ner till Sundsvall och Birsta. Mitt mål med dagen var att köpa nya stallskor (mina var totalt jätte trasiga) och en sadeltvål. Jag lyckades med båda delarna ;D Dessutom kom jag hem med ett handtag till min sadel också eftersom mitt gamla försvunnit spårlöst. Dessutom hann vi med att fika ;D

Nu i kväll har jag bara hämtat upp Fius som övernattar här då jag är alldeles ensam, handlat, hämtat och skjutsat mamma till gympan samt lämnat en skiva till Melinda ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du se kortfilmen så får du skynda dig ;)

2009-01-15 @ 23:19:23
URL: http://johannapajari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0