Åh, jag vet verkligen inte varför jag skriver nu eller vad jag ska skriva.

Egentligen borde jag bara gå och lägga mig!
Gårdagen var ganska trevlig förutom att jag inte mådde så jätte bra (och det var bara pga min förkyldning) Mycket musik, jag har grymt duktiga tremänningar! Jag är imponerad, ska se om det vi spelade in (med annicas kamera) går att lägga upp här så småningom :)

Idag har jag jobbat. 15-21.30 gick ganska bra, var lite segt på slutet men men..

Fick ett sms igår som gjorde det hela jobbigt igen och idag dök ingen mindre en denna person upp på macken, hur ska man då när man är alldeles ensam där kunna unvika?
Åh! Jag vet varken ut eller in!

Imorgon blir det jobb på ridskolan 10-16 sista dagen på juniorlägret som jag har haft :) Så vi ska fika och sedan ska tjejerna få "hoppa" sedan hoppas jag att jag är så pass pigg att jag orkar rida prinsen =) Har inte ridit honom ordentligt sen jul men som tur är har ingrid trimmat =)

Sängen här kommer jag med alla mina funderingar.....

Kommentarer
Postat av: sofia

god fortsättning!:)

2009-01-03 @ 00:51:36
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

JAAA! han var super rolig!!!! :D

2009-01-03 @ 18:02:36
URL: http://www.freewebs.com/petitechanel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0