Ja det beror helt på hur man ser det ;)

Har precis kommit hem från stallet och en uteritt på min pigga prins, ibland är det svårt att skritta (även om han faktiskt var duktig idag) Fia och jag red ända ner till sälsten och travade och galopperade sälstens rakan! ;D Den vägen slår nog alla, synd bara att det är liiiite för långt att ta sig dit.

Nu ska jag skutta in i duschen för att sedan möta Melinda nere på Wirströms, vi lär ha en hel del att prata om eftersom det var så grymt länge sen vi sågs nu ( FY på oss!)

Efter det blir det plugg som gäller, småföretagande, körkortsteori (inför uppkörningen som närmar sig med stormsteg) också ska det planeras en teorilektion som jag ska ha för ryttarsatsningen nu i Januari, och planen var att det ska göras mer eller mindre klar ikväll får vi se hur det går ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0