Ja jag vet inte om man kan kalla gårdagen lugn, men gemför man med hur mina dagar kan se ut kändes det som om jag inte gjorde ett skit.
Men jag tror att vanliga dagar egentligen ska vara ungefär sådär.

Radon, Fia, jag och Upan försökte ta oss till Ok och tillbaka, men snön ovanpå isen bara släppte, helt värdelöst! Men se de från den ljusa sidan hästarna fick iaf röra lite på sig, även om jag inte tror att det gjorde så stor skillnad.

Senare på kvällen red jag också Tizziana, söt ponnyn, vi hade markarbete och jobbade på ruter ess. Vilket var en otroligt nyttig övning där Tizzi faktiskt fick vänta. Hon kan ju få lite brottom annars och ge sig iväg,men det gick minsan inte här.

Idag ska min prins få jogga lite i ridhuset (eftersom det fortfarande är så otroligt dåligt underlag ute! Dessutom ska jag ha Ingelas klockan 15 grupp eftersom hon är ledig idag, ha teorigrupp osv.

Ikväll kommer dessutom mamma hem, så då ska vi hjälpas åt och städa, vilket kan behövas.. Varför är man så otroligt mycket duktigare på att hålla ordning och rent i stallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0