Som vanligt en otrolig rusning så här på morgonkvisten då man slår upp portarna till macken.. ;)

Tog mig smidigt upp ur sängen i morse och träningsverken lyser med sin frånvaro. Yes ;D

Fick igår kväll ett väldigt trevligt erbjudande om fjällresa på sportlovet, tål helt klart att tänkas på :D Eller rättare sagt så måste jag se över ekonomin och framförallt häst vakt. Eftersom den veckan ligger väldigt nära Umeå och säsongens första tävling vill jag inte att han ska vila nästan en hel vecka innan :)

Annars tyckte Ulla att Msvb:4 och FEI var kanon bra att börja med i Umeå ( om dom nu låter oss som är över junior åldern rida vill säga :P) Så det var ju roligt att vi har samma uppfattning :D

Ne men nu kommer det både kunder och tidningar, bäst jag går och gör någon nytta då.

På återseende

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig dag!

2009-01-18 @ 09:23:13
URL: http://junitjejen.se
Postat av: terese

Lite nyfiken... din framsida är ju så fin med de tre bilderna i kollage på dig och pållen och sen den högra. Hur fasen har du fått till det?

På min står det liksom bara att man kna lägga till bild och sen klart... hjälp vill också ha fin framsida på min blogg...

2009-01-18 @ 15:23:40
Postat av: ou

Jag blir alltid så glad när jag läser om eran framfart. Jag vet ju att du köpt en toppenhäst! Kanske, kanske har jag hittat min nästa toppennhäst. Tror nämligen att hon kan bli riktigt fin. Ok skritt och trav och en helt fantastisk glp ;)

2009-01-18 @ 19:55:20
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0