Tanken var att det skulle bli en rask morgon promenad till stallet imorse men när mamma kom och väckte mig och sa att det var minus 17.9 grader ute höll jag på att dö.
Som tur var startade våran bil så jag slapp frysa ihjäl.
Morgonjouren gick snabbt och effektivt, otroligt vilken skillnad det blir när det är två hästar mindre i stallet, fast i och försig är det ju 20% av det totala så det kanske inte är så konstigt egentligen?
strax efter åtta gick jag upp till kontoret och åt frukost och sov! Låg på soffan med en ridsport tidning och halvslumrade till närmare halv elva.
Okej jag erkänner jag är nog inte riktigt pigg ändå :/ Sedan skuttade jag (okej, det var väl också att ta i) Ner och mockade och lunchade, precis när jag var på väg att traska hemåt i kylan undrar Ingrid om jag vill åka hon skulle bara jogga Amo en stund innan... Dock så förstod jag lite senare att hon bara erbjöd sig för att jag skulle titta på henne då hon red ;)

Hem och åt lite lunch innan det var jobb dags. Lite folk och inget att göra, då går det seeeegt. Lagom tills jag slutade ringde Ingrid och frågade om jag ville ha skjuts hem ( och den här gången fanns det faktiskt ingen baktanke)
Fast hon den stackaren fick vänta på mig eftersom Fanny var sen, så jag tror hon ångrade att hon erbjöd sig ;p

Nu står städning på schemat, jag håller bara på att fundera var mamma håller hus, det står nämligen mat och puttrar på spisen och mamma är helt bortblåst :O
Tog med mig Wall-E hem också så förhoppningsvis hinner jag titta på den innan det är dags att sova. Måste dessutom komma på något roligt att göra det ridlekis barnen imorgon bitti :)

Jag vill ha sommar nu!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj vad snygg och extra biffig han ser ut :D

2009-01-04 @ 23:08:29
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0