Igår vaknade jag och hade otroligt ont i skinet. Vilket brukar tyda på att jag håller på att få/har feber..

Masade mig iväg till stallet och tog hand om hästarna, hade både Ina,Cassie och Radon att ta hand om.
Joggade R i ridhuset och han kändes inte alls så mör och stel som jag trodde att han skulle göra!

Efter det blev det lunch, allt gick otroligt sakta och jag kände mig inte alls nå pigg... Lagom till Ingelas 15 grupp började jag vakna till liv igen. Hade den och deras teori, fixade lite på kontoret och sen vid 18 begav jag mig hemåt, sov i soffan en och en halv timme. Åt lite och gick sen och la mig,

14,5 timmar har jag sovit i natt! och idag känner jag mig hittills mycket mycket piggare, även om jag fortfarande är lite blek om nosen.

Så nu ska jag slänga i mig lite mat och åka ut till stallet, har alla tre hästarna idag också, två teorigrupper och lektion för Ingrid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0