Har precis varit ute och gått med min kära mor. Hur skönt som helst..

Jag måste börja träna mer, blir så otroligt frustrerad när jag märker att jag inte orkar lika mycket som jag gjort tidigare. Även om det i det här fallet ganska garanterat beror på att jag har varit sjuk.

Dessutom har jag (som säkert alla studenter) ångest över vad som ska hända sen. Jag vet innerst inne att det kommer hända någonting bra, men jag med mitt kontroll behov vill veta, vill kunna planera. Vill att det ska hända någonting nu, helst igår!

Jag ska snart dra igång ett nytt "projekt" tror det kan vara väldigt bra för mig, och om det blir bra även för många andra. Dock vill jag inte riktigt säga vad det är. (mamma vet)  För som vanligt tror jag att om jag berättar så kommer jag att misslyckas.


Världens bästa mamma på nyårs maskerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0