Ner till Johanna :D

Åker ner till Stockholm fredag eftermiddag den 6 feb och kommer hem igen på måndag förmiddag den 9 feb.
Ska bli hur kul som helst och jag längtar jätte mycket!

Annars mår jag bättre idag, Wie!
Dagen ska startas med en lektion för Ingrid, jag hörde någonting om enkla byten idag. Och det vet ni ju att jag älskar(not)
Sedan ska det pysslas med lite små saker, prova sadlar på Lucky, lägga ut om teorin för ryttarsatsningen som för övrigt kommer bli på tisdag! Inventera klubbkläderna, också var det några saker till som jag just nu helt har glömt bort ;) Jo just det Intro gruppen klockan 14.45 ska rida första gången idag så det blir till att hjälpa dom.
Det blir nog en bra dag!

Jag längtar sjukt mycket till tävlingarna startar iaf, ska bli himla roligt :D Målet iår vet jag inte om jag vill/vågar skriva här.. Fast ni kommer väl ha glömt bort det efter att ha läst det... Men det är iaf att rida minst en Msvb:5a, för er som inte är så insatt är det första programet där bytes serierna börjar komma!


Kommentarer
Postat av: ou

Tänk nu har det gått lite mer än ett år sedan du köpte R av mig och nu är ni där jag lämnade över honom. Superbra jobbat Mia! Man brukar ju säga att det tar ungefär ett år att rida in sig på en häst. Iaf för oss svenssons ;)



jälv våndas jag över om jag ska köpa stoet eller inte... Jag vill men egentligen inte just nu. Hade varit bättre om jaghittat henne till hösten. Men man får inte alltid välja...



Kram Ou

2009-01-22 @ 14:27:56
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Boll

Låter som ett bra mål tycker jag, klart ni kommer klara det :D

Passa på och njuuuut massa också! :)

Jag saknar ridningen helt galet mkt och blir så himla ridsugen varje gång jag tittar in på din blogg!!

2009-01-22 @ 16:09:09
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: tussie

yes de gör jag;) men ser att du redan bytt!

2009-01-22 @ 17:35:11
URL: http://tussieline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0