Är precis hemkommen från en morgon promenad med världens bästa Fia.
Fick en underbar present, mitt i prick! Blev så otroligt glad <3

Så skönt att gå, rensa huvudet och när man går med en bra vän också prata om allt mellan himel och jord. Precis vad jag behövde! Tack för sällskapet.

Nu skulle jag helst av allt vilja kura ner under en filt och ligga där resten av dagen eftersom det snöar och blåser ute. Men inte då, ska alldeles strax ladda om batterierna för idag ska jag ju med Ingrid och Amo till Färsta där dom ska rida på clinicen. Hoppas det går bra att köra i det här vädret.. Ska knoppas och sånt innan också det är därför jag åker ut redan nu.

Ha en underbar dag, för det ska jag försöka ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0