Upp tidigt imorse och klippte Upan, var ganska räser snabb då det tog ganska precis en timme (och hästen stod inte riktigt still kan man väl lugnt säga)
Men nu är han också nakenfis.

Efter det brummade jag iväg till Gersta för Friskis och Svettis. Jag tror det var mammas helt klart roligaste pass (Kan det bero på att det var min spellista hon använde?) Och jag är inte total slut nu! Jag var inte totalslut direkt efter heller. Helt otroligt. Men träningsverk kommer jag defentivt få. känner hur den börjar komma smygande.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen ska jag springa ner på stan en sväng innan jag ska tillbaka till stallet och rida!

See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0