Red lektion nu ikväll för Ingrid.
Radon var riktigt rikigt fin ända från början trots att jag red på träns (har haft lite jobbigt att rida på det ett tag, men nu funkar det uppenbarligen riktigt bra igen)
Jobbade skolor efterlångsidorna med 8 meters volter på mitten.
Galoppen jobbade vi med på tre serpentinbågar med först förvänd galopp och sedan fick Radon och jag göra några byten också. Riktigt luftiga och fina :D

Imorgon ska jag också rida för Ingrid och vi ska tydligen jobba lite på läxorna som vi fick av Ulla sist, om vi av någon konstig anledning liksom glömt bort :P Men vi får skylla på att jag har varit sjuk.
Dessutom ska jag imponera på Ulla genom att komma in med tränset på lördag ;D


Kommentarer
Postat av: ou

Det man inte klarar av på träns klarar men heller inte på kandar ;)

2009-01-15 @ 09:36:15
URL: http://dressyrtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0