Fast det känns som fredag eftersom jag är ledig imorgon.

Har jobbat hela dagen, började med ridlekis som gick riktigt bra, kan det göra annat än det då man har sånna underbara jobbarkompisar? som jag i och för sig fick springa och jaga i hagen innan (som tur är, är dom lätt lurade med godis ;p) Men dom är underbara!
Sedan lunch, satt dessutom på läktaren och tittade när Ingrid red Amo, (hon frågade ju så snällt :P) Han var riktigt fin i traven och jag tror att dom har kommit ett snäpp till framåt :D Väldigt roligt.
Sedan var det pappersjobb som gällde (jag hatar Sisu;) Precis då man är klar med listorna kommer det nya farande)

Mellan 15-16.30 hade jag dessutom prova-på- ridning för en tjej ( som visade sig vara min chefs halv syster) hon var riktigt duktig trots sin rädsla. Och jag tror hon tyckte det var lite roligt iaf ;)

Mamma och jag for ner till sundsvall med maskeradkläderna och jag kan inte annat än förundras över denna tant som hade butiken. Vad kan hon vara? närmare 70, och när vi var där nere var hon på väg till Timrås hockey match med en stickad timrå tröja ;)

Blev bjuden på middag hos Fia, och sen har vi pratat och spelat Gitar Hero ( som jag är ganska värdelös på, måste jag erkänna)

Imorgon är jag som sagt ledig :) Blir uteritt på förmiddagen, fika med Melinda på eftermiddagen och massa plugg på kvällen. Insåg ju att skolan började på onsdag med prov :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0