ursch diggar inte riktigt måndagar, tror mest det är för att dom heter måndag.. Hur kul låter det ?

Klev upp runt sju imorse och åkte iväg och hämtade upp Fia, for bort till stallet och tittade på U´s sår, som såg mycket bättre ut idag. Tillbaka hem för att duscha, äta frukost och göra mig iordning för skolan. Var där ungefär en och en halv timme innan jag slutade för dagen. Fick iaf svar på några av mina frågor så det var ju bra.. Schemat för veckan ser helt okej ut, vilket betyder att jag inte kommer behöva stressa ihjäl mig totalt =)

Hämtade Fia hos tandläkaren (måste ju betala igen efter alla gånger hon har varit taxi åt mig), åt lunch och nu sitter jag här, funderar på om jag ska orka ta tag i projektet eller om jag bara ska vara en stund =)

Åker sen till stallet promenerar med R, har teori, rider osv =) Så det blir en skön eftermiddag!

Fast vädret är tråkigt, det snöar och snöar och snöar. Det räcker faktiskt med snö nu... Bara två veckor kvar tills jag åker ner till Johanna, hur bra är inte det?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0