ja, jag ligger fortfarande här i pyamas.. Väntar på att tvätten jag klev upp imorse och körde igång ska torka någongång så att jag kan åka iväg till stallet =)

Ser ut att bli en ganska lugn vecka med "bara" det vanliga att göra ;)
Radon ska få ta det lite lugnt två dagar nu ut i skogen, det kan han behöva =)
Och till helgen är jag ledig :D Hur underbart är inte det på en skala? Kommer inte ihåg då jag hade en sån helg senast..
Ska träffa Melinda och åka med Ingrid ner på clinicen i Sundsvall, hon ska rida där nere och kan behöva en hästskötare=)
Annars ska det planeras teori för ryttarsatsningen som jag ska ha troligast nästa vecka, får vi se hur många som dyker upp på den. Rida en del, och allmänt bara försöka ta det lite lugnt. Besöka Fia ska också hinnas med jue :D

Hörde att det också ryktades om fest på lördag, får se hur det blir med den varan =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag har jag minsann varit så duktig att uppdatera att jag förtjänar en guldstjärna!

2009-01-19 @ 21:36:01
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0