Jag har sagt det förut och säger det igen. Min prins är så otroligt fin :D

Med risk att verka tjatig...
Precis kommit hem från stallet efter ett pass för Ulla, jag är riktigt nöjd med dagens pass. Vi fick visa de saker som faktiskt hänt med oss de senaste 6 veckorna och sedan fick vi också hjälp med några av våra problem och hör och häpna så blev vänster diagonalsluta mycket bättre både i trav och galopp ;D
Så otroligt roligt :D att hon dessutom när vi travade på kortsidan sa; "skulle domarna se honom nu skulle dom tro att du köpt en ny häst"Gör inte saken sämre ;D  Men jag kommer ha grym träningsverk i benen imorgon så vi får se om jag tar mig upp ur sängen :P
Dock tror jag att hon kommer ha höjt kraven på oss ett snäpp till imorgon, men det här kommer jag kunna leva ett tag på :D

Nu ska jag slänga mig in i duschen och äta lite middag innan det bär av till jobbet och 5 timmar på OkQ8, ska göra mitt bästa för att hålla mig upprätt ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att höra att det går så bra!!

2009-01-17 @ 17:43:04
URL: http://johannapajari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0