snart så... Om lite drygt en och en halv timme stänger jag macken och får gå hem, eller gå jag ska åka eller rättare sagt köra :D

Är helt sjukt trött ikväll, vet inte riktigt vad det beror på :o Dessutom gör mina fötter ont!! Ursch vad synd det är om mig ;) Eller inte!

Jag har det väldigt väldigt bra men jag behövde bara klaga lite ;p

Imorgon är det jag som öppnar macken vilket betyder att jag måste vara på plats ungefär tjugo i nio. jobbar sedan till klockan två. Swischar upp på ridskolan och tränar för Ulla mellan 16.15-17.15, sedan blir det hem och städa, lägeheten ser lite ut som hej kom och hjälp mig. Så städa kan vara på sin plats.
Sen har jag kvällen i stallet också ;D

Hej vilken lugn helg ;) Men jag klagar inte :P Eller nästan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0