Vad gör man annars på fredagkvällarna?

Självklart sitter jag bänkad framför Lets dance den här fredagen också. Vissa av dom är verkligen jätte duktiga medan andra inte imponerar alls, Isabella (blondinbella) var betydligt bättre förra veckan, fast jag tycker fortfarande att hon är cool.

Det är sånna här kvällar/gånger jag blir så himla sugen på att ta upp dansen igen... Lena ( en fd danslärare till mig) var in på macken för nån vecka sen och frågade om jag fortfarande höll på, när jag svarade nej utbrast hon, men gud vad synd. Och det var ju faktiskt någonting jag tyckte var sjukt roligt.. Kanske måste se var vi har Norrdans DvDerna och kolla på dom någon dag...

Nu fördriver jag tiden till utröstningen genom att titta på Benknäckargänget-krossa dem. En ganska skojjig film ;)

Men sen blir det sova, för halv åtta befinner jag mig i stallet imorgon för att klippa Upan (vad gör man annars när man är ledig, än att tjäna pengar åt ridskolan ;p) Sedan ska jag iväg och träna, måste ju se vad mamma har för pass den här terminen, känner på mig att det kommer bli skitjobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0