Ja jag har äntligen haft en hel dag ledig :D Tror det är första dagen på... ja jag vet inte hur länge, och den har spenderats precis så som lediga dagar ska göras!

Gårdagskvällen spenderades (efter avslutat jobb) hemma hos Johanna, vi såg på film och tjockade oss med chips ;D Självklart blev det en hel massa prat och konstiga funderingar ;)
Kom hem stra efter två någongång.

Sovmorgon i morse och jag masade mig inte upp ur sängen förren strax efter elva ( har en så himla bra bok jag hållerpå med nu) For iväg till stallet och det blev en barbacka tur uppför Örsjön. Prinsen skötte sig kanon, men mina tår blev IS efter ett tag.. Väl hemma igen blev det ombyte och sedan promenad ner till Wirströms för fika med Johanna :D Satt där och pratade tills dom stängde, hem och åt middag och sedan gick vi på bio. Såg Australia, den var ganska bra, blev liiiite för lång och utdragen bara.

Nu fastnade jag här som vanligt :/ Har jouren imorgon bitti och behöver gå härifrån strax efter sex så egentligen borde jag sova nu, men hur kul är det? Dessutom väntar jag på ett svar på sms, men det känns som om jag kommer kunna få vänta lääääänge.


Imorgon åker dessutom världens bästa Johanna hem :( Det kommer bli grymt tråkigt. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig, men som mamma sa... det är inte alls så långt till Stockholm.

Skulle egentligen varit ledig imorgon också men Magnus ringde och hade magsjuka så jag hoppar in och jobbar 4 timmar på eftermiddagen (PENGAR) sedan är det städdags här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0