Kändes betydligt bättre när jag väl pallrat mig ut till stallet. Red uppför Örsjön, hade tänkt ta det lugnt men efter som min häst var BOMB (jag vet inte vad någon har matat honom med) så fick han galoppera en hel del. Var på väg i backen en gång då en presening fladdrade till och hästen for iväg både framåt och åt sidan samtidigt :P Det är verkligen skräckblandad förtjusning att rida då han är sådär, han är ju super flaschig men.. man vill ju inte behöva sitta och hålla i sig. Tur att han inte alltid är såhär ;) Det är sånna här gånger jag verkligen inser att jag gör helt rätt och inte sätter upp vem som helst att rida ut på honom. Jag är ju väldigt väldigt noga med vem och vilka som rider min häst. På ett år och fem månader har förutom jag, bara tre stycken suttit på honom :P


Lugnet före stormen!

Nu ska jag slänga mig i soffan och läsa min tidning, ingenting planerat ikväll känns ganska skönt, mår inte riktigt på topp just nu. Är väldigt låg, men det brukar gå över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0