Och snart har jag överlevt hela den här hektiska veckan.
För det var verkligen varit sjukt mycket att göra hela tiden. Ingen rast ingen ro...
Nästa vecka återgår livet till det mer männskliga tempot!

Gick faktiskt bättre än väntat att jobba igår, men jag kan lugnt säga att det var skönt att sova inatt!

Klev upp relativt tidigt imorse för planen var att hinna med allt jag missat under veckan, jag kan ju säga att det inte går så jätte bra ;p
For ut till stallet och tog hand om R, det är verkligen perfekt underlag ute nu för busgalopp. Men eftersom min vän och kompanjon vilar den här veckan så blev det en lugn skrittpromenad i snön.


Vi var lika vintriga och fina båda två när vi kom tillbaka.

Har precis städat klart lägenheten (om man bortser från Annica och mammas rum) men dom ser ut som bombnedslag så det får dom faktiskt göra själv. Jag har dessutom skickat in alla uppgifter som jag hade släpande.
Frågan är om jag hinner göra någonting mer av det som står på listan nu, hatar när det blir så här halv lite tid kvar. Ska ju nämligen jobba ikväll också. Skulle från början jobba 16-22.30 men.. Magnus ringde och frågade om jag kunde börja en timme tidigare, så nu är frågan hinner jag åka iväg till bibblan en stund, eller kanske ner på stan och kolla om jag kan ta det där förbaskade kortet(till körkortet) eller ska jag strunta i allt det och bara lägga mig i soffan och slappa. Det är frågan?!

Kommentarer
Postat av: ou

fina vännen ;)

2009-01-30 @ 14:11:40
URL: http://dressyrtant.blogg.se/
Postat av: Issa

roligt att du hade hittat till mig =) det är mycket roligare när man vet vilka det är som håller koll på en :D tihi allt bra med er då? =)

2009-01-30 @ 15:10:47
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/
Postat av: Issa

jo det är bra med oss med märta går underbart bra just nu de är super kul =) håller ju på å sälja henne så det blir nog inte några fler tävlingar för oss =(

2009-01-31 @ 00:10:07
URL: http://isabelleserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0