Höll på att gå riktigt illa imorse, ställde klockan när det ringde stängde jag av den, tyckte att jag var vaken men låg kvar i sängen. Opps! Tur att jag väldigt sällan somnar igen bara halv slumrar, så en är jag inte riktigt sen.

Börjar med särskolan, mockar och fixar åt Radon, hjälper Ingrid med Amo, äter lunch, rider ut på min prins (om det nu går att rida pga underlaget kan bli promenad också) sedan är det massa små pyssel innan det är helg.

Imorgon ska jag klippa Upan, annars har jag ingenting annat speciellt inbokat. Hade tänkt att man kanske kunde få träffa sin familj något eftersom mamma åker iväg igen på söndag, men icke sa nicke.

På söndag är det ju en dressyrclinic i sundsvall där Ingrid ska rida så jag åker självklart med ner som hästskötare och allt i allo.


Kommentarer
Postat av: terese

Riktigt snygg presentation... lite avis.. fattar ju inte hur man gör sånt där måste också föröska fixa någon som kan hjälpa mig.



Fina filmer, bytesserien ser riktigt fin ut =)

2009-01-23 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0